好大壓力
壓力大就訓唔著
訓唔著就冇精神
冇精神就冇心情
冇心情就唔想講野
唔想講嘢 人地就以為我有心事
以為我有心事 我就好無奈
好無奈就唔想理人地
唔想理人地就自己一個人
自己一個人就好灰
好灰又會開始眼訓
所以成日就超眼訓.系咁打喊魯
.......................唉~