旅行日
目的地:蝴蝶灣
時間:8點-3點
______________________________________
果度環境好好耶
好大個海.仲有勁多燒烤爐
最好嘅系呢度冇乜蜜蜂
唔會好似舊年嘅燒烤場咁 (勁多大小蜜蜂 )
_________________________________________
一去到就起爐喇,哈哈~
有人幫手起爐 (我哋系度歎世界 )
我哋買好少嘢,本嚟以為唔夠食
但系最後竟然有剩tim..
because 我哋不斷"偷"人地d嘢嚟燒
畀人系咁"凶"..
唉~
食到飽飽地,我同底褲就去左行沙灘
個海超級大..好舒服呀
同傻底褲猜 "包剪錘" 贏嘅可以行5步
結果,佢贏左lo.. 
行到好遠嘅警戒線先番 番嚟
繼續燒燒燒.
十分飽之後就開始去玩沙喇
我整左個 心心 very beautiful
但系 唔知畀邊個整散晒
系期間 我畀死底褲丟沙
d沙飛晒入耳仔 而家都有(整唔出嚟呀呀呀~ )
然後,玩左唔知幾奈...
就番番上去燒烤嘅地方 玩 game
'誠實與大膽'
我冇玩到,太多秘密喇 唔可以畀人知嫁+我唔夠膽
某部分人玩到有d癲癲哋~太恐怖喇
例如:林XX先生畀人罰 大叫 "邊個想追我"(嚇死人!)
再然後,要等上車嘅前1個鐘左右
我哋d女仔就玩 "漢堡包"
嘻嘻~
_______________________________
冇幾奈之後就影班相
  
本嚟,廖硫洪.章金恩.紅庫厲.石嘵桐+我 系匿埋系樹後面嫁
唔想影班相,著住冬季PE 3 .褲 好核凸lo
但系,最後畀人發現左 逃唔過呢一劫.唉~
十分無奈地影左班相之後
就坐車番去喇..
玩完一大輪先至發現
真系好攰
訓訓訓...
_______________________________
我哋嘅旅行の日.嘻嘻嘻(*^__^*)
就係學校解散喇
Beautiful の 一日!
|