輸入文字
                   
                                               記錄,重新開始的生活
rabee_123
暱稱: ching
性別: 女
國家: 香港
最近訪客
最近沒有訪客
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
最新文章
2010-02-01
如果有如果的話。
2010-01-04
新1年
2009-12-29
2009 年 12 月 2 日  星期三   和暖


旅行日 分類: 未分類

旅行日 

目的地:蝴蝶灣

時間:8點-3點

______________________________________

果度環境好好耶

好大個海.仲有勁多燒烤爐

最好嘅系呢度冇乜蜜蜂 

唔會好似舊年嘅燒烤場咁 (勁多大小蜜蜂)

_________________________________________

一去到就起爐喇,哈哈~

有人幫手起爐 (我哋系度歎世界)

我哋買好少嘢,本嚟以為唔夠食

但系最後竟然有剩tim..

because 我哋不斷"偷"人地d嘢嚟燒

畀人系咁"凶"..

唉~

 

 

食到飽飽地,我同底褲就去左行沙灘

個海超級大..好舒服呀

同傻底褲猜 "包剪錘" 贏嘅可以行5步

結果,佢贏左lo..

行到好遠嘅警戒線先番 番嚟

繼續燒燒燒.

十分飽之後就開始去玩沙喇

我整左個 心心    very beautiful

但系 唔知畀邊個整散晒

系期間 我畀死底褲丟沙

d沙飛晒入耳仔  而家都有(整唔出嚟呀呀呀~

然後,玩左唔知幾奈...

就番番上去燒烤嘅地方 玩 game

'誠實與大膽'

我冇玩到,太多秘密喇 唔可以畀人知嫁+我唔夠膽

某部分人玩到有d癲癲哋~太恐怖喇

例如:林XX先生畀人罰  大叫 "邊個想追我"(嚇死人!)

 

再然後,要等上車嘅前1個鐘左右

我哋d女仔就玩 "漢堡包"

嘻嘻~

 _______________________________

冇幾奈之後就影班相

本嚟,廖硫洪.章金恩.紅庫厲.石嘵桐+我 系匿埋系樹後面嫁

唔想影班相,著住冬季PE 3 .褲  好核凸lo

但系,最後畀人發現左 逃唔過呢一劫.唉~

十分無奈地影左班相之後

就坐車番去喇..

 

玩完一大輪先至發現 

真系好攰

訓訓訓...

_______________________________

我哋嘅旅行の日.嘻嘻嘻(*^__^*)

就係學校解散喇

 

Beautiful の 一日! 

 

 






訪客留言 (返回 rabee_123 的日誌)


JiMMy0513 於 2009-12-08 05:55 PM 發表:
CM=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Kai_0403 於 2009-12-06 10:31 PM 發表:

以後就只叫你傻仔渝
哈哈哈哈
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



hklily2006 於 2009-12-06 10:08 PM 發表:
最多我幫你整番出黎囉-_-
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

我都整左出嚟喇,你而家先講..
Posted at 2009-12-07 09:19 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



ZiTaqMEp 於 2009-12-06 12:01 PM 發表:
冬青哥 為什麼篇篇日記都要+【好友】 ?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

因為 淨系想畀識嘅人睇lo.
Posted at 2009-12-06 01:01 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



ZiTaqMEp 於 2009-12-05 12:37 AM 發表:
傻仔(=_______=們
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

傻仔於素秋又玩埋一份
 
真系傻仔!
Posted at 2009-12-05 11:33 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



ckykam04 於 2009-12-04 08:00 PM 發表:
傻仔紅,別再叫佢傻仔 佢會吾開心xd
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

系lo系lo..
Posted at 2009-12-04 08:53 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Kai_0403 於 2009-12-04 07:30 PM 發表:
是你
哈哈
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



angel1231994 於 2009-12-03 07:23 PM 發表:
cm;>
個密碼你不知咩,
我之前講過比你聽的*3*
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Kai_0403 於 2009-12-03 01:29 PM 發表:
傻仔
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

又叫我傻仔...
Posted at 2009-12-04 06:33 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



hklily2006 於 2009-12-03 08:42 AM 發表:
-_-
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

d沙出唔番嚟..
Posted at 2009-12-03 12:03 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


1 | 2 | »
訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]