|
|
2009 年 12 月 8 日 星期二  |
舒服耶~  |
分類: 未分類 |
中意放學後 成班人去癲嘅feel耶~
今日去左 小儀屋企樓下個公園到
果度好舒服 冇乜人 得我哋幾條'友'..
嘻嘻嘻.
由於小儀同蚊蚊要交視術功課
so,影相 做model 嚄
再圍系臺到坐 6個人啱啱好
吹水吹水,做功課做功課..
好佩服包魚呀~
大家畀佢搞到系咁笑笑笑
我哋就咁..
笑笑笑 就笑左一日 到左六點幾就各自回家了。
又過左一日.
|
|
|
咁都叫少人... 認左咪穿唒煲>好采你都係同類姐...傻女@v@
|
網主回覆
 穿煲都冇所謂喇
仲有於素秋陪你一起傻啊嘛 Posted at 2009-12-19 12:09 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
8乜嘢? Posted at 2009-12-19 12:09 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
哈哈... 你仲傻女班長...係「浚」喔! 下次不要再錯了>
|
網主回覆
少少人認左佢喇...
傻仔 我唔會笑你嫁
人有失手lo..喔喔 Posted at 2009-12-18 07:15 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
呢排好多傻仔..
又嚟左一個  Posted at 2009-12-18 07:16 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
知..
傻仔張進山同學  Posted at 2009-12-17 07:49 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
乜乜嘢? Posted at 2009-12-10 06:56 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
[ 網主留給俏俏話的回覆 ]Posted at 2009-12-10 06:53 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|