輸入文字
                   
                                               記錄,重新開始的生活
rabee_123
暱稱: ching
性別: 女
國家: 香港
最近訪客
最近沒有訪客
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
最新文章
2010-02-01
如果有如果的話。
2010-01-04
新1年
2009-12-29
2009 年 12 月 8 日  星期二   晴天


舒服耶~ 愉快 分類: 未分類

中意放學後 成班人去癲嘅feel耶~

今日去左 小儀屋企樓下個公園到

果度好舒服 冇乜人 得我哋幾條'友'..

嘻嘻嘻.

由於小儀同蚊蚊要交視術功課

so,影相  做model 嚄

再圍系臺到坐   6個人啱啱好

吹水吹水,做功課做功課..

好佩服包魚呀~

大家畀佢搞到系咁笑笑笑

我哋就咁..

笑笑笑 就笑左一日  到左六點幾就各自回家了。

 

又過左一日.

 






訪客留言 (返回 rabee_123 的日誌)


angel1231994 於 2009-12-19 05:49 PM 發表:
cm;>
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



shanjason11 於 2009-12-19 12:31 AM 發表:
咁都叫少人...
認左咪穿唒煲>好采你都係同類姐...傻女@v@
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

穿煲都冇所謂喇
 
仲有於素秋陪你一起傻啊嘛
Posted at 2009-12-19 12:09 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



hklily2006 於 2009-12-18 07:25 PM 發表:
88
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

8乜嘢?
Posted at 2009-12-19 12:09 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



shanjason11 於 2009-12-18 06:29 PM 發表:
哈哈...
你仲傻女班長...係「浚」喔!
下次不要再錯了>
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

少少人認左佢喇...
傻仔 我唔會笑你嫁
人有失手lo..喔喔
Posted at 2009-12-18 07:15 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



ZiTaqMEp 於 2009-12-17 10:21 PM 發表:
傻仔 (=__________=
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

呢排好多傻仔..
又嚟左一個
Posted at 2009-12-18 07:16 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



shanjason11 於 2009-12-16 09:22 PM 發表:
yo...
知道我是誰嗎?
cm"
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

知..
傻仔張進山同學
Posted at 2009-12-17 07:49 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Kai_0403 於 2009-12-11 08:03 PM 發表:
那是一定的..
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Kai_0403 於 2009-12-10 07:23 PM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Kai_0403 於 2009-12-09 09:47 PM 發表:
令妹玩野呀!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

乜乜嘢?
Posted at 2009-12-10 06:56 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Kai_0403 於 2009-12-09 09:38 PM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

[ 網主留給俏俏話的回覆 ]
Posted at 2009-12-10 06:53 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


1 | 2 | »
訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]