繼上次Angle生日party之後
我哋成班人就冇試過一起出街喇
就嚟聖誕假..
唔玩番夠本點對得住自己?
期待 聽日 。
唱爆K房!
【‘拼’了!!】
__________________________________________
唔中意聖誕節
because ....................
放完大假又要考試
又要加油努力再努力
考完試就系恐怖的家長日
點放心去happy
PK.
果張成績表
  
無論考成點
爸爸都唔滿足嫁喇
又要畀人鬧
點解咁快又聖誕..............
祈禱。
|