今日好開心..
一朝早同家姐去樂怡訂蛋糕
訂完蛋糕之後
就行去火車站會合牙雪佢地
跟住一去到就見到好多人
有11個倒la~(唔係好清楚)
搭巴士去大美督個陣
同牙包一齊聽歌歌
中途拎左契媽個nds黎玩
玩得最開心個陣
竟然要落車
好無奈lo~
去到燒烤場個燒烤爐個陣
男士們係度好努力甘起爐
而我地e班女生們就好開心甘追追逐逐吵吵鬧鬧
過左好耐之後
班男仔終於起到爐la~
我地睇下有咩燒先~
有蝦la~有蜆la~(下刪一萬字)
我燒左芝士腸
唔~都幾好味既(當然la~我自己燒家麻係米先~)(某:廢話)
為左要燒完曬d野食佢
我地決定要燒死曬d海鮮先
跟住我就叫左條虫la~牙包la~去租單車la~
途中見到有雪糕車
牙包既第一個動作就係----大叫
之後我地一班人既大大大大動作就係
飛奔過去-----買~雪~糕~
唔~好好食牙~
一邊行一邊食雪糕(注:當時既情形就係加埋牙包d...好味牙~唔唔~大家應該明白我地當時有幾無奈la~)
一行三人,一邊食一邊租單車
個個死xx(應該係伙計黎既~)見我地食緊雪糕,又轉個頭走左人去(係搬左架單車出黎之後就坎左人la~)
嬲嬲地
我地心唸,佢唔驚我地立即踩單車就走人咩
好采~佢遇上既我地係乖乖女
如果唔係既話呢...嘻嘻嘻
之後都比左錢先踩走佢
一行三人踩兩架車車
上左大美督督既上面唔知物x地方
一條虫載住牙包
我自己一架
牙包中途休息
睇下海境先
而我就同個條虫踩番兩轉先~
我地兩個踩完就到牙包踩
我地就一邊食海風一邊影相
當然,影出黎個d一定係鬼相la~
d風,吹到人都瘋
不過我們仍然好開心
之後無幾耐陳智健(我家姐黎家,but he is a boy~so你地唔好誤會牙~)
好似中跟住個威威sirsir
跟住用威sir部機影相
無幾耐又各自各精~采~
玩左成日好攰牙~
番到屋企中唔訓覺覺豬咩
不過~有得睇惡作劇2吻
睇完先訓~
下回再續!
ps:聽日有得拎蛋糕la~好開心牙~
|