今日番學個陣..
見到個小學同學..
傾咗一陣先番學..
好開心牙..(嘻嘻)
跟住就搭車番學..
系學校見到惠惠..牙彤..伶伶..燕虹..牙包..等等..
過咗冇耐就打鍾..
上堂..
英文堂個陣..
miss冇黎到..
玩咗成堂..
中文堂考試..
好悶牙..
冇野做..
放學好慘牙..
俾江立本留堂..
留到4點幾..
番到home..
冇睇電視..
入咗房玩電腦..
跟住上msn..
見到佢上線..
就會諗起之前佢系msn到講個d野..
爭d想哭..
不過..
我都有小小想同佢起一齊..
唉..
算la..
88
|