今日起咗身之後..
就無無聊聊冇野做..
睇咗一陣電視..
覺得好悶..
就入咗房玩電腦..
開msn..(on 咗之後見到冇人上就 0ff 咗..)
搵 大眼娃娃 ge 圖片..
玩咗一陣電腦..
牙媽就話開飯..
食完飯就出咗街街行一陣..
番到 home 已經 4 點..
岩岩好睇唱k小魚仙..
一邊睇..
一邊食綠茶蛋糕..(超好食牙..)
睇完唱k小魚仙..
就上床睇書..
到咗5點半..
就開電視睇 彩雲國物語 ..
一日就系咁無聊..
系咁..
8888888888888888888
|