今日吾想起身番學..
因為飲咗一罐啤酒..(只系飲咗一罐..^^)
同埋琴晚玩到好夜..
冇咩心情番學..
但系迫於無奈都要番..(牙媽系home..><)
上西史堂個陣冇戴西史作業..
俾人罸抄..(抄到手都抽筋)
音樂堂考唱歌..(只系唱得 2 句..有d無奈..)
我只系得 44 分炸..
好低分牙..
lunch個陣要守樓梯..
所以留系學校食..
我同惠惠去咗 美味 食..
伶伶系學校買..
放學個陣去咗溫溫home..
呢日又系落雨..
番到自己home..
岩岩開飯..
不過就冇玩電腦..
有d美中不足 ge feel..
不過呢日最吾開心 ge 都系俾人誤會我..
而系佢個blog到串尻我..
系咁..
8888888888888888888888888
|