人~總會有錯
但係
點解錯個個永遠都係我?
非常之唔明白..
事件一:
家姐叫我幫佢蚊插頭..
又唔講清楚蚊邊個..(又唔見佢自己蚊喎..)
結果蚊左之後就鬧我(勁無奈~)
所以呢件事係佢眼中..
係我錯..
佢自已永遠都係無錯既..?
唉...(下刪一萬字..)
事件二:
牙雪俾何x棠(<--佢個名n甘難打)記缺點
叫我幫佢寫自新紙d日子
甘我米上課室問溫溫借校歷表lo~
跟住我第一次問佢個陣~
佢話無(但個陣太嘈la~一d都聽唔到~)
之後米問多佢一次lo
佢勁大聲甘同我講:
「都話無lok,你係米聾家?」(感覺勁似比牙杰鬧甘..)
聽完佢甘講之後,
米好識做甘走左去問琪琪借lo~
從呢件事可以睇到
錯個個仍然係我
不過我而家先至知
問人借野都要比人鬧番轉頭,真係第一次lo~
o爆嘴(連我牙爸牙媽都未試過甘鬧我..)
佢係第三個甘樣鬧我既人(哈~甘都入到三甲,好勁lo~)
唔知第四個鬧我既會係邊個呢?嘻嘻..
唉~算吧la~
由我f.2個陣已經知道
錯個個永永遠遠都係我
仲以為今年會好少少la~
點知
俾上年仲錯得緊要
今年係咩刀係我錯
其他人係永遠都唔會有錯既~
既然係甘,我都無辦法la~
唉~心情差差
bye~
|