race119
暱稱: ~木頭人~』
性別: 女
國家: 香港
地區: 北區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
日誌統計
文章總數: 50
留言總數: 172
今日人氣: 13
累積人氣: 2020
2008 年 5 月 26 日  星期一   晴天


2008-05-26 分類: 未分類

人~總會有錯

但係

點解錯個個永遠都係我?

非常之唔明白..

 

事件一:

家姐叫我幫佢蚊插頭..

又唔講清楚蚊邊個..(又唔見佢自己蚊喎..)

結果蚊左之後就鬧我(勁無奈~)

所以呢件事係佢眼中..

係我錯..

佢自已永遠都係無錯既..?

唉...(下刪一萬字..)

 

事件二:

牙雪俾何x棠(<--佢個名n甘難打)記缺點

叫我幫佢寫自新紙d日子

甘我米上課室問溫溫借校歷表lo~

跟住我第一次問佢個陣~

佢話無(但個陣太嘈la~一d都聽唔到~)

之後米問多佢一次lo

佢勁大聲甘同我講:

「都話無lok,你係米聾家?」(感覺勁似比牙杰鬧甘..)

聽完佢甘講之後,

米好識做甘走左去問琪琪借lo~

從呢件事可以睇到

錯個個仍然係我

不過我而家先至知

問人借野都要比人鬧番轉頭,真係第一次lo~

o爆嘴(連我牙爸牙媽都未試過甘鬧我..)

佢係第三個甘樣鬧我既人(哈~甘都入到三甲,好勁lo~)

唔知第四個鬧我既會係邊個呢?嘻嘻..

唉~算吧la~

由我f.2個陣已經知道

錯個個永永遠遠都係我

仲以為今年會好少少la~

點知

俾上年仲錯得緊要

今年係咩刀係我錯

其他人係永遠都唔會有錯既~

既然係甘,我都無辦法la~

唉~心情差差

bye~