| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 5 月 27 日 星期二  |
| 2008-05-27 |
分類: 未分類 |
今日早左起身
未夠7點半已經出左門口
落到樓下
買左個所謂既早餐係巴士到食
我落車個陣見到惠惠,牙彤同盈盈佢地
唔知係度玩緊d咩野
米行過睇下
原來佢地三個都係度玩緊扭計色
上中文堂個陣到我考試
我好認真甘係到坐左十幾分鐘
係甘聽牙雪講d好好笑既野(真係好好笑家~)
考完試之後就問牙包借左部psp玩太鼓
玩到手抽筋(首歌超快,甩左好多音)
落左堂之後就去圖書館問燕虹借電話影相
家政堂又考試(借電話黎影製成品)
我同牙溫一齊整朱朱力牛牛蛋糕(<朱古力牛油)
好好玩牙~
整完之後就叫miss羅評分(個時已經打左鍾la)
跟住諗住上班房個時見到燕虹
米俾個佢lo~(因為佢借電話俾我~)
上英文堂個陣同牙包坐
牙包玩psp
我就問藍欣欣借nds玩太鼓
牙雪就係到睇書(不過最後比何x棠收左)
我同牙包第一次就好好采
無比佢見到
不過第二次就無甘好采
牙包玩nds個陣俾何xx見到
俾人收左
而我就無玩到(係米好乖呢~)
lunch個陣揾燕虹
燕虹拎左個蛋糕出黎食(佢話d朱古力粒好大粒)
跟住lunch之後d野已經唔係好想再提la~
係甘
bye~
|
« | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | ... | 50 | »
|