今日遲左出門..
但係落車個陣見到惠惠..(見到佢個陣,中以為好早..)
原來佢係度玩緊扭計色..(行得好似隻蟻甘慢..)
上到班房個陣順便拎埋本圖書..(因為係早讀..)
溫溫終於無遲到LA..
不過就無帶圖書..(超樣衰..)
上英文堂個陣考口試..
我做左第二個出去考既人..(得17分炸..)
第一個比藍欣欣做左..
跟住考完試之後就幫雪雪..
因為雪雪讀極都唔識..
所以就係甘同雪雪讀..
讀到佢OK識為止..
跟住上化學堂個陣係甘同溫溫玩./.
都無聽過書..(就算聽左都唔明牙SIR講咩..)
PE堂要考試..(羽毛球..)
考開波既姿勢同技巧..
考先之後就同惠惠打羽毛球..(超好玩..)
LUNCH個陣同燕虹..王瑩..(葦)楚螢去彩園食..
一路上有講有笑..
番學校個陣無電話打比雪雪..
就直接上去佢屋企搵佢..
上到去之後O左嘴..(超多姨姨係到..嚇親我...)
電腦同中史堂唔好玩..
不值得一提..
最精彩都係放學既時候
原本今日係數學小測..
不過我..雪雪..溫溫都遇左唔識..
所以偷走..
坎個時兜後梯..
點知見到駱sir..(即刻調頭走..勁搞笑..)
我同雪雪去上水個陣見到伶伶..就一齊行..
行到去上水火車站附近..伶伶就走la..
行下行下..
就買左好多野..(其中一個係情侶電話繩..)
其實最大既目的係陪雪雪扭蛋..(中要係史迪仔..)
行左去龍豐個邊..
不過係無既..
跟住就行左好多地方..(都係無既..)
同雪雪行街好開心牙..^^..
有好多野傾..好多野玩..嘻嘻..
中途中買左杯野飲..(ok好飲家~)
跟住送雪雪返屋企既途中..
做左我既老公仔..
而家係我既雪雪老公..(kaka..係米好快呢..)
之後我就搭車番屋企la..
番到屋企之後既野就唔講la~~
係甘先..
888888888888888888888
|