今日起身之後..
就超快咁落咗去一陣..
返到home..
超快咁食完飯..
相約了COEY姐姐出MK逛街..
出到MK之後..
就去食[雲吞麵]..
D雲吞超大粒超正..
食完雲吞..
就去咗朗豪坊..
有12星座館..比我見到山羊座. (即系我既星座)
跟住COEY姐姐就帶我去食燒八爪魚丸..
材料很足夠..
味道也不錯..
就去咗睇衫..
看中了一條連身裙便買下來..
哈哈..今天終於有收穫了..
心情特別興奮..
然後就回家了..
哈哈..期待下一次的約會喔@0@*