好開心牙.....
終於都考完試la....^o^*
有時間的話會多 d 打嫁..
琴日燕虹去學琴......
我叫伶伶陪我等....
之後燕虹去學琴ge呢段時間..
我就載住伶伶等燕虹......
一踏就踏咗一粒鍾.....
超攰.......
之後我同燕虹踏番home的時候....
天公不造美.......
竟然落雨.........T^T''
真系超o嘴.....
今日打住咁多先la..
系咁先......
~bey~bey~ .\w/.
ps : 遲d會有鬼故...想睇ge就俾d耐性等下la........因為我仲構思緊....(^口^)v
|