|
|
|
|
|
|
11月18"系我最LIKE"最中2 GE日子"/\/\
BECOZ IS YOUR BIRTHDAY"
文超"生日快樂!!
19歲LA"哥哥仔"你衣家做緊咩?"好想知"你今日開心MA?"
好似咁耐以來"我都冇同你面對面咁同你講句生日快樂"
不過我相信仲有機會GE"/\/\
希望我中五後"會明白一切"
衰佬"要俾心機做野"搵多D錢LA"
另外"逸今日都生日"生日快樂
冇去到返學"是但"/\/\
去左城門BBQ"有我啦"SA"萍"蕉"晶晶"KENSON"NELSON"馮敬豪"逸"
不過小YU黎唔到"><
我想講"D MONKEY系好恐怖"嚇Q死我"
搶左我地2排野飲"HATE"
不過都算"之後都開心GE"系有個KAI子"
佢真系...唉:算"
THEN"HAE HAE HAE"都HAPPY的"
TWO OF U " 要HAPPY 呀
|
|
[ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
| |
|
|
| |
|
|
|
|
|
|
|
我都唔知我自己想點GA"只系一唔開心就諗起打BLOG"
問題真系好煩好煩好煩"我唔想理"真系好辛苦"點解會咁GA"
唔好一件件事黎煩我得唔得"唔好再令我落淚好MA?
唔好再咁對我好唔好"唔好諗咁我野好唔好?
唔好. . . . . . 唔好 . . . . . . .唔好"
點解開心GE事都唔接近我"點解玩都玩得唔開心"我. . . . 唉"
點先有返個開心GE我"做咩我會搞成咁"
我個腦裝滿一件件GE事情"就黎冇位GA LA"
我可唔可以DEL左D佢呀?我真系會爆的"
我不能開心到"每天都有一大堆煩人GE事"WHY要我去承擔?
我也想輕輕鬆鬆的"WHY I CANT?
煩"
|
|
[ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
| |
|
|
| |
|
|
« | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | ... | 46 | »
|