Sign In Home Add Me Subs CLAF Log Out Pink Love

愛到腦海裡有一萬個你快爆掉>3<超愛吳吉尊

 

fAh*ReNhEit

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
我們的...f7!
2008-02-14
受夠~
2008-02-02
2008-01-03
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
自訂欄位(一)
尚無任何內容
2006 年 3 月 26 日  星期日   雨天


最後的一天~ 感動

今日一早起身去上環飲茶~

之後遊車河~最後一天....=[

遊下遊下咁...就下午1點幾喇~

去左上環大快活食野~

之後去左SKW剪頭髮~

出左小西灣伯娘屋企~

之後0係張sofa度訓左個幾鐘,之後訓醒...佢地岩岩睇緊春田花花同學會....好白痴~

之後打邊爐~

食左好少野,因為我食唔落,岩岩訓醒無咩胃口食~

之後去停車場攞車車~

諗住食雪糕,去OK買,點知我排完隊佢先同我講無雪糕賣...無奈+disapointed!!!!!無雪糕食...嗚....

返屋企~

爸爸又俾多左$20我^^真開心,爸爸羸錢啊~

ps*今日係架車車陪伴我地既最後一日~車車同我地風雨同路~發生咩事總有車車陪住...而家爸爸要換車了....再都見唔到車車,坐唔到車車...........unhappy!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

MIDTERM期間,可能我既QOOZA會變成週記......TMR中文...之後後日就係MATHS!!OMG!!!!!!TMR去補習都可能會好夜先走得喇!!!

 

刊登時間:2006-03-26 10:33 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2006 年 3 月 23 日  星期四   晴天


WORK DAY!!!

today  i  am  very  very  tired!!!!!

鄭卓榮,你黎就同我留言~唔係你返黎俾我見到你就...

刊登時間:2006-03-23 10:46 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2006 年 3 月 20 日  星期一   晴天


勁野∼

If  two circus  shows  come on the stage stimultaneously

With swings  in the air

And a person  walking on atightrope

That is not too chaotic at all

If a wild beast leaps to the right

And a clown passes  by right in front of me

I'll keep my eyes  fixed on both sides

A person often has two points of focus

Struggling between   love and career

I hope that both performances

Will not go wrong

If I have to take care of two theatres

If I take the time to catch that  flying dagger

What about the fire hoop

Who has attention to spare

To which side should I devote my limited time

Brilliance galore

May this side

And this side

Both get some of it

Let me shine

Shedding light on  east and west

The two splendid sides

I choose freely

May this side

And that side

Develop together

But I know

Everyone has to choose one

To concentrate on

刊登時間:2006-03-20 11:18 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2006 年 3 月 19 日  星期日   晴天


媽子發脾4... 不安

今日訓到好晏∼

由琴晚12點9訓到今朝12點30∼∼好耐無訓到咁晏lu∼

之後食野∼

食完野又去搵我本唔見左果本書...但係搵左個幾鐘我都搵唔到....去左邊!?

之後去遊車河∼

之後就食晚飯...好鬼早...

返屋企∼

ps”今日全日都唔知點解阿媽唔理我同我家姐wor∼情緒飄忽,好鬼驚∼

 

刊登時間:2006-03-19 08:26 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2006 年 3 月 18 日  星期六   晴天


監獄∼ 疑惑

今日係星期六∼∼∼

訓到9點起身...

10點出門口返學校∼上數學精修班...

返到去...小心地滑∼

之後上course∼原來黃志偉先生都有份上...我發現我原來上少左一堂...

12點左右放學...搭82落圖書館還書∼跟住同阿媽去高威閣同爸爸食野∼

之後返左屋企放低d書果d野∼爸爸車左我地去域多利監獄參觀∼∼正爆∼

去到,爆多人呀!!不過好快就排到左∼

之後去睇d監倉,勁大呀!!!但係好....樣∼

去左個展品室睇野,睇到條9節BIN,好勁呀,張野寫咩一打落去,皮膚撕裂,超恐怖∼

之後又係參觀下d監倉∼

去左佢地個廚房,嘩,勁大陣油煙味呀,個獲超大,個wok超重呀!!!我完全拎唔起lor!!!

之後去左隔離間警局個大空地度睇show,睇警犬,但係我睇唔到,因為d人逼實晒...又唔肯讓個位俾人睇wor!賤到死∼

走lu∼爸爸車埋佢d同事走,so又遊左陣車河∼

返屋企∼

沖完涼,又開左一時無倆演唱會睇,正到爆呀∼∼∼睇幾多次都唔悶∼

食野∼

玩電腦∼

omg,我唔見左0係公共圖書館借既書,唔知去邊度搵返,唉∼

ps*琴日assembly果陣,陳慧儀話馬小姐話我又溫柔,又令,又可愛...... 超級想死...大把人令過我啦,令呢個字真係唔敢當∼搞到我好鬼死無奈...

刊登時間:2006-03-18 09:43 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]