今日都ok開心嫁~'
一早起身,返學~
去到樓下等車...
上左架82...見到林鎮滔先生and鄺浩冿先生~
之後我都未企穩,個司機就走黎開車,真係仆佢個街,搞到我撞到人...醜態百出...真pk!!!!
返到去~上到去無咩好做~
之後落左去陪may家姐打badminton~
assembly,見到heik呀!!!!!!好開心呀!!!!!!
之後上中文,悶死我喇~~~
英文x2.....writing correction!!!!不過都仍然係悶.....
recess,同jessie去cover行,行到排球場,見到我條頸巾,所以走左過去打波together!
music!唱歌仔~
putonghua~唔使上...個代課老師唔知係咩人黎~
lunch,又打波~狂俾後面班男仔打lor!!!無奈x100
maths, test,好難.....
geog,又要test,我唔知要test所以無溫到,但係都識,最後果題撞都撞到3個point!!! ^\/^
放學~無去到bebrave~因為唔想去,想打波多d~
之後就去左同頸巾佢地玩~
打左陣...
同頸巾佢地一齊走~
一路行一路同佢地發花din~好耐無試過咁開心~~~hahahaha~

之後去學琴~今日唔知點挖好似彈得好左~
之後媽媽黎接我,去左山琦度買包包~tmr做早餐~
竟然0係俾錢果陣見到湯瑋東lor!!無奈~
返屋企~
玩吓電腦咁~今日myland有人結婚,真係可喜可賀呢~雖然我唔知佢地係邊個.......=.=
睇吓電視又去訓覺lu~
又一日~今日都好開心,雖然無去補習社見我想見既人.....不過..都好開心~^^

|