Sign In Home Add Me Subs CLAF Log Out Pink Love

愛到腦海裡有一萬個你快爆掉>3<超愛吳吉尊

 

fAh*ReNhEit

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
我們的...f7!
2008-02-14
受夠~
2008-02-02
2008-01-03
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
自訂欄位(一)
尚無任何內容
2006 年 3 月 17 日  星期五   晴天


assembly~ 開心

今日一早唔知點解早左起身....

之後返到去,食早餐and寫assembly份稿...

assembly,今次輪到我上去講,唉...短到咩咁~

之後上CS,去電腦室,又偷雞上網~上cs是最快樂的,有人狂搞gag,又可以上網,too gd~希望下年都係黎sir教就最好喇~

之後unseen dictation,今次唔係好難,都ok~

recess~同阿lin周圍行,行到6a果邊,之後見到...鄭卓榮...佢想死呀,就黎考試喇,仲晒時間返黎,好衰呀!!!!之後又去左打排球~

之後上CH~

HISTORY,要TEST lor....吹到!!!唔識呀!!!!之後又講書...唉~

lunch~打排球~

上IS....

maths~.....

中文,爸爸講故仔,好好聽~

之後去補習,唔多hapi~阿lin知我唔hapi d 咩嫁可......

返屋企~~~

ps*tmr要返學校個maths班.....個幾鐘,真可憐~~~

刊登時間:2006-03-17 10:56 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2006 年 3 月 17 日  星期五   晴天


愛你變成恨你∼

不 你太好 想 你更糟 我仍未接受到
被 被你突然就算宣佈
分手更好 當你待我好
該難忘程度 心頭如像被插刀
好到大概沒有好報
似是個圈套 令難捱度更加高

*不能懷念愛惜 不如懷恨更激 恨人亦要花氣力
例如恨你 為人自私也任性
我憎你不停來為我添加大量情敵 將 咸甜回憶
記恨你才能令愛著你也沒價值
直到令我的強烈愛意 平息 *

想 你太傷 不 會設想 再懷念變孽賬
就 絕到亂誣捏你醜樣 毀壞形像
因你受了傷 憎你會有獎
想到缺點便拍掌 不要讓我面對真相
掛念似搔癢 恨才能令我輕傷

Repeat *

我愛你麼 我怕你麼 厭惡你方能夠不難過
憎你那過錯 憎你放棄我 再愛你嫌命長麼
不能懷念愛惜 不如懷恨更激 恨人亦要花氣力
恨完就盼 餘情隨宣洩絕跡
不停來為我添大量情敵 憎 完全被逼
記恨你才能令愛著你也沒價值
直到令我的強烈愛意 平息

 

 

好歌∼正爆∼此曲正是小女子之日記既MUSIC∼

刊登時間:2006-03-17 08:57 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2006 年 3 月 17 日  星期五   晴天


cs堂∼

而家上緊cs堂∼又偷雞上網...haha∼

反正我地點霏,黎sir都唔知我地發生咩事的......超無奈有個咁CLEVER既阿sir!!!!

黎sir...

刊登時間:2006-03-17 08:54 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2006 年 3 月 16 日  星期四   晴天


排球日∼ 驚訝

今日都ok開心嫁~'

一早起身,返學~

去到樓下等車...

上左架82...見到林鎮滔先生and鄺浩冿先生~

之後我都未企穩,個司機就走黎開車,真係仆佢個街,搞到我撞到人...醜態百出...真pk!!!!

返到去~上到去無咩好做~

之後落左去陪may家姐打badminton~

assembly,見到heik呀!!!!!!好開心呀!!!!!!

之後上中文,悶死我喇~~~

英文x2.....writing  correction!!!!不過都仍然係悶.....

recess,同jessie去cover行,行到排球場,見到我條頸巾,所以走左過去打波together!

music!唱歌仔~

putonghua~唔使上...個代課老師唔知係咩人黎~

lunch,又打波~狂俾後面班男仔打lor!!!無奈x100

maths, test,好難.....

geog,又要test,我唔知要test所以無溫到,但係都識,最後果題撞都撞到3個point!!! ^\/^

放學~無去到bebrave~因為唔想去,想打波多d~

之後就去左同頸巾佢地玩~

打左陣...

同頸巾佢地一齊走~

一路行一路同佢地發花din~好耐無試過咁開心~~~hahahaha~

之後去學琴~今日唔知點挖好似彈得好左~

之後媽媽黎接我,去左山琦度買包包~tmr做早餐~

竟然0係俾錢果陣見到湯瑋東lor!!無奈~

返屋企~

玩吓電腦咁~今日myland有人結婚,真係可喜可賀呢~雖然我唔知佢地係邊個.......=.=

睇吓電視又去訓覺lu~

又一日~今日都好開心,雖然無去補習社見我想見既人.....不過..都好開心~^^

 

刊登時間:2006-03-16 10:31 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2006 年 3 月 15 日  星期三   陰天


攰呀!!!!!! 感動

今日好好好攰呀!!!

唔打咁多喇~就呢2句算了.....

刊登時間:2006-03-15 11:17 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]