- 唉...朋友同愛情一樣失去佐就冇得再番黎....
-我誠認我對你唔夠好...
-我誠認由她出黎之後我冇理到你令你覺得好唔開心...
-我對你唔夠好係我既錯..
-就算你依加冇嬲到我,我都會好似覺得好唔開心
-冇佐你依位好朋友我覺得好唔自在
-我成日捻番起同你開心過既回憶
-唔知點解只係捻下己經好開心啦:)
-你記唔記得呀:)我之前嬲過你幾次,最後我都係原諒你:),做番好姊妹
但點解你係嬲我而唔肯同我做番好姊妹呢?我接受到,但點解你接受唔到呀?
-大家唔可以平等既咩?
-我知我依加先黎後悔係太遲,我知你就算睇佐都唔會理我,但你唔想理我,唔想同我挽,唔想同我做番好姊妹,都唔緊要:)只要你知係我心中好朋友,好姊妹你永遠係第一既:)
-以上依D野係比你睇既:)
|