一陣2:30PM就會去SKU同同學做PR0JECT /\/\" 有D興奮=D` 同呀C0C0, GIGI去做-v-" 大家發吾發覺佢地個名好似o.0 嘿嘿ovo" 我地o係SKU GATE個度等._. 就夠鍾要去-33- 我地諗住做個開頭先!_! 其實我個組有五個人架`不過一個就吾得閒,, 一個就去左JAPAN /___________\" 我刀有D想去XD 不過冇去得/33\ 留o係屋企温下書._. 哈哈`我係咪好乖乖-v-?
我真實刀唔係好信啦D呀同佢呀妹講既野-.- 戈個人對我刀0K架....我覺得姐-33- 我真係太天真啦/_____\" 我真係信唔到佢地兩個係甘... 我冇諗過要告任何人-0-除左某某._, 我真係信錯左佢地兩個o/\o 我估唔到佢地會再好似某某甘玩我./\. 我諗啦D呀吾會再好似佢地甘玩我./\. 我份人好天真...好容易相信人...比人玩...佢地有冇諗過如果佢地係我? 唉,, 算啦._. 越諗咪越唔開心./\. 唉,, 唔好再諗啦-________- 我以後刀唔會甘易信人./\.
不過好彩, 仲有天主同屋企人支持我既^v^
|