今日,超白痴噶一日,笑到肚爆,同口裂。
今日跳modern個陣要創作四格漫畫,
我,eva,lerissa同埋大口,成班kidult甘。
傻ga!
連個漫畫家都頂我地唔順話我地好吵,
不過甘又係笑到喪曬,
副畫係畫,有隕石同埋花師奶星人撞地球,
跟住科學怪人liz(用一只馬騮來代表,極具創一之作!哈哈)
發明左一個好似黑洞ge物體(但係畫得超似龍捲風咯!)
吸左個隕石同地球入去,
跟住時空交錯ge問題去左kidult星球,
人類就係個到重新進化。。。。
一切都重新開始......
開始就即係终結,终結就即係開始。
haha!係咪好白目呢?超弱智呢?
不過我就覺得充滿童真阿!haha!
inter—class拔河比賽輸左阿!
好唔開心啊!仲要比人地串添阿!
好彩b班幫我地報左仇,打左sandra一巴,
爽阿!>0<(不過好似黑心左d甘)
跟住就同eva食野!
原來今日係eva生日阿!
講聲生日快樂先!
Happy birthday to Eva!
And wish your happy every day!
|