§ 有時會覺得生命很短暫, §
∮ ※但是我認為人活著就有希望,有目標※ ∮
∫★就沒有資格說遺憾。★∫
今日抱着興奮ge心情去田徑ga,
點知miss ho 唔係度,得miss chueng 係度,
距操到我地死甘制,
我覺得我自己好似自取滅亡甘,
向住死亡國度邁進,
對腳好似癱左甘。
真係好可憐!
去完田徑就要飛奔去補習阿!
翻到補習社唔知點解特别有精神,
發傻甘係度做功課,
又叫miss幫我温書!
超級勤力!\@o@/
我一定要考好d!
加油!加油!fighting!
今日又無所事事係屋企,琴日頻撲左成日阿!!
超級攰,去中環做field trip,
行到我腳到斷甘制,
真攞命,
番到屋企又要自己煮飯食,
跟住仲要撲番學校上小提琴班,
入到學校門口見到校工距要我寫低個名,
話唔比著便服番來學校喔,
我啋距都傻,
甘傻寫低名。
上堂個陣miss教我地拉聖誕歌啊!
太好啦!
番到屋企唔使比老豆串,有交代拉!!^.^
仲免費上多左一個鐘阿!!
話同其他班比拼喔,
笑到我嚕地,
超憎個阿sir囉扮曬野,
成鬼日係到串人,又唔知自己口臭,
好想過去打距兩巴阿!!
條氣超級唔順阿!!!
激氣!-3-
啊啊啊啊啊啊啊啊!
今日夜晚去體現代舞表演,
六個字形容曬百思不得其解,
我都唔知距講咩,雖然係甘
但係距地做得好好體阿!
個個都係大師級ge人馬阿
好勁ar!!!
現代舞好高深ge學問阿!
我對距越來越有興趣,
我仲見到明星阿!
好可惜,唔記得距叫咩名阿!
下半場好得人驚阿,
個作曲家顛ga!叫蕭斯達高維契,
距念ge野好瘋狂ga!
夜晚番屋企好驚阿~。~
番到來仲要比某人鬧。
真慘!!
好期待聽日,我地去做field trip拉!!!
中環,等住我拉!!!哈哈哈
友誼真得能夠持久嗎?
那為什麽我會覺得那麽短暫!在我身邊擦肩而飄走呢?
抓也抓不住,想挽留也不行!
跟他們在一起我是沒能搭上嘴,
總是沒得發表意見的那一個,就像不存在的生命體,透明人。
有著一種被漠視,被忽略的感覺,
我就像個傻子一樣被晾在一旁。
丟下我自己一個在呆呆地坐著,
被別人問得啞口無言,
寂寞,無奈
很難受!
我想說出來可是到了嘴邊又溜走了!
爲什麽會這樣呢?
老天!你在耍我對不對?
上帝救救我!
我還能抱著友誼萬歲嗎?