好慘牙..琴晚成晚冇 到..胃痛哦~!! 仲要番學.. 住唔洗番 !!不過要個個英文話劇__*唉T^T 番到學校勁頭痛喎~!!幾想早退牙..上堂 眼訓牙...放左學就番屋企..番到屋企發燒103度牙"傻左~!! 之後同牙媽去睇醫生..好慘牙*要食藥牙..番左屋企訓..之後訓完 起番身"