今日我同哥哥同埋佢個女朋友仔一齊去沙田睇戲..買完x,,就去食野..跟住我地去睇魔怪屋"勁好笑牙..睇完諗住行去西田'' ,,不過係冇行到..我地去左買野食~~買完我地就走人!!番到大埔..我地就行左去買(死神來x3)番屋企睇* 行到kfc 就買左個4人餐番屋企食..食完就番房睇死神來x3..跟住家姐打黎話買左電腦..整完就走左...我就自己整番d icq msn 個d野 msn整唔到個防火x 整住左..開唔到..