今日一起身就要食藥好慘牙"仲要嘔
差d死牙!! 之後
左 ... 11點
起左身
食藥 .. 冇耐家欣(我堂姐)打比我問我得
.. 我就叫佢遲d去喇叫佢12:15先去!!點知我唔記得左12:00先走~!!咁我去樓下搭75x喇 上到車之後就坐低喇定係...點知見到(媽花老師)之後我地一齊坐..傾左好多計..咁我要係鑽石山落車..咁我就同(媽花老師)講88喇^^ 之後我係荷里活廣場到行街..街左好耐..左影左好多相
..幾靚牙..
之後就搭地鐡去淘大個商場行街..行左好耐好耐..之後就
住去秀茂平..跟住就黎左屋企喇..番到屋企之後
做番平時做既野喇~!! 就係咁喇__*
|