今日考試牙~朝頭早落雨牙 " 落到街就見到李孝儀同牙劉樂萍..跟住咪一齊行囉...今 日考數學同通識..死喇唔識牙~!! 數學個陣落超大雨牙__* 死人喇┘數學份卷有2板唔識做..諗爆頭堝難囉~仆街┬仲要係最多分個2板 成板冇做過 唉唔知合唔合格呢??希望合格喇...如果唔係就好大可能冇得升嫁喇~~ 通識都識嫁﹏不過係唔夠時間牙"所以做得好求其牙..仲有幾題冇做.放左學之後同昭婷一齊行..跟住見到牙娟~~咪一齊行..行行下落超大雨牙..得一把傘3個人 搞到個個濕哂~跟住昭婷唔行咁咪我同牙娟一齊行囉|_|* 我地行左好多地方牙..累死..行行下就見到王芍瑤同牙王泳桐..之後一齊行去新達~行下又玩下咁囉﹏行行下佢地又去左...咁得番我同牙娟2個人~!! 跟住我地求其搵個位坐低傾下計咁囉...傾左好多野牙仲有秘密添!!傾左OK好耐牙+++之後3點就番左屋企...番到去累到死 ..咪訓囉..訓到7點幾就起左身喇##冇耐就落街食野.......____正牙聽日唔洗番學唔知有d咩做呢??好悶牙...電視又睇波~!!好彩第3台有得睇ER 啫__**悶到死成日睇埋個D波((哼~
|