好耐冇打到lu.. 因為夜晚成日係到打機..打到好晚..搞到唔記得打lu..好多野都冇到..其實今日都冇乜野..不過我今日同一個FD*傾電話..但係我今日係個電話到聽到佢出賣我..我冇哂野好講lu﹏ 跟住我問佢..佢可以同講話冇..fd喎** 我feel到佢以經同之前唔同左..我諗我地之間可以話係以經冇哂野講!! 所以我都係覺得昭婷對我好d 最小佢唔會好似某人咁出賣我囉=+=