| «‹ June 2020 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 12 月 29 日 星期二  |
2009-12-29  |
分類: 日記>w< |
★去完旅行吶x}
果度真係落雪哇>w<
hO開心;;
不過番黎香港果日:
落大雪,,
所以班機遲左五個鐘頭先起飛丫~
淩晨四點先番到屋企v3v''
之後果日;;
我表妹就黎左我屋企挽xPP
不過刀mO乜野挽姐.3.''
表妹o係我屋企住左一日;;
刀幾開心架+)
hO吶;;
到金日;;
金日m0乜特別;;
刀係上下msn;;blog;;果類野姐;
常說我不喜歡你;;
但到最後一刻;;
來不及說「我 愛 你」
|
|
|
SM_E 於 2010-01-18 05:36 PM 發表:
去邊丫??
|
網主回覆
多謝哂麵babIIII Posted at 2009-12-30 03:15 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|