今日反學坐小巴果時`
坐我格離果兩個女人(好似係日本人;P)
佢問我九龍塘火車站係邊,..
叫我點答佢bo??.人地都唔識日文- -
之係佢地又係咁問我啲中文字點讀`=]
e.g. 早晨 , 巴士 , 洗手間 ...呢幾隻字``
就到聖誕喇~
聖誕快樂丫=]`
係學校開心左好多丫我=]`=]`=]`
今日又無功課做~~~㊣㊣㊣...
但係好凍丫``琴日我只係著住件冷衫`
無其他Jacket La!!真係想死丫`
so依加病了..嗚~~▽▽▽▽
單身聖誕/~\''