今日反補習溫書-oo-
哇!~好悶囉.咩事- -
又要我記果啲唔知乜野- -
低能,..就走果時Foxy先去補習
基本上唔關我同你地事..但係日誌就係寫我今日記得同深刻既野
所以就寫洛泥喇!!(p.s.講咁多野係想話你地知我唔係刻意打佢出泥咖.)
琴日同傻豬[光頭(黃劍聰)]同佢個fd去新亞
睇下收唔收生,.點知佢話唔收囉- -so sad!!
諗住遲啲去搵埋聖母院書院&李芷晴果間``
我一定要轉,我一定要轉到丫>oo<一定要!
唔講喇``唔得行``掰掰