妒忌~幸福../
♥♥點解丫?點解丫?♥♥
♡點解人地可以好幸福咁同自己中意既人一齊?♡
♡點解我要俾自己中意既人玩?.♡
♡我好妒忌擁有愛既朋友,♡
♡我唔通真係唔會得到真愛?♡
rainbow_yee
暱稱: seller_tpy
性別: 女
國家: 香港
地區: 黃大仙區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
炒了
好著囉;$.
TODAY
補習-3-
today
文章分類
全部 (8)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 8
留言總數: 11
今日人氣: 1
累積人氣: 251
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 12 月 23 日  星期四   晴天


琴日`~ 傷心 分類: 未分類

琴日番去以為會好happy=]`

點知番到課室無人記得有我全在囉,咩事? \ '' /

又無人同我坐 (無晒野講喇``

之係自己同埋班男坐~嗚

好彩坐我格離都有個傾到計既aR斐班長=[=[=[``

啲野食好好味丫``仲有丫精既草莓奶骰都好㊣=]`

換禮物果時我換左個相架=]=]=]``

我果份就陳漢麟攞左=]=]=]`

佢一定好中意;P`

因為有得佢換果時佢唔換,.so佢一定好中意=]=]=]

放學同丫詩bb去影貼紙相`

再去左西九行>///<

行到我地都好攰丫

詩bb樓唔到佢想要既野丫/__\

之後買左啲野=]=]=]``

好開心丫=]`






訪客留言 (返回 rainbow_yee 的日誌)


s1u3j1u4ever 於 2010-12-26 05:05 PM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



youtobe520 於 2010-12-24 06:31 PM 發表:
cmcm!!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]