| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2007 年 5 月 21 日 星期一 |
 | |
| 2007-05-21 |
又落雨啦,,
但係無上次咁大,,
都唔好玩的= =
DAY F**
WIF婷+KAYA+冼敏+姚雞+峰仔+譚永亮1齊番
LS--×2
有D想訓TIM...
係咁整自己,,
夠到好多印係度= =
ART--×2
第1次係ART咁認真咁做野,,
自己居然有咁好的耐性係度早,,
我係咪發燒呢?!
玩水玩水玩水!!
好好玩牙xDD""
CHIN--×
4個人說話,,
馬子咪亂講野好BO=\/=+
LUNCH--×
WIF藍藍+珍+小雅雅+CINDY+君去M記,,
點解次次食野最慢的都係我WO T/\T
唔制牙!!><""
ENG--×2
玩牙玩牙玩牙..xDD""
居然比吞精知我拎佐佢支水,,
下次要小心D牙=\/=+
MATH--×
ENG玩得好精神,,
MATH就係度訓,,
上MATH=睇地下鐵咁悶,,
訓佐半堂都無已經算好架啦!!55
WIF CINDY+君+肥豬明+許健朗做LS,,
做做下係度玩,,
唔怪得我架,,
'CAUSE我都唔想做...
好掛住WINNING10牙!!><""
FU FU幾時比部PSP我架= =
我要玩牙!!><
I wanna believe in you
But you make it so hard to do
|
END′AT::2007-05-21 08:16 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
« | 104 | 105 | 106 | 107 | 108 | 109 | 110 | 111 | 112 | 113 | ... | 197 | »
|