好黑仔= =""
MORNING--×
WIF峰仔+婷1齊番學,,
SHIT!!!
見到豬腸,,
食屎啦佢!!
DAY A**
ENG--×2
悶= =
馬子無番...
又有QUIZ,,
仲要係2個= =
之後D時間勁難先過到= =
RS--×
一樣咁悶,,
SOS!!><
好彩無BRING作業要訓企,,
唔係就悶到我訓架啦!!><
LS--×2
MS CHAN走佐,,
呂SIR教番,,
係咁抄NOTE,,
唔錯牙!!><
LUNCH--×
WIF姚雞去7仔,,
超低能牙,,
我又差D喊佐LU,,
NO WAY!!><
我唔可以咁眼淺架!!><><
番到1D睇報紙,,
之後係度打峰仔+吞精,,
中牙!!
打得令令牙!!""
CHIN--×
乖乖咁聽書/\/\
I AM A GD GIRL!!
MATH--×
HAPI=]
MS尹無番,,
做佐好多HW牙!!><
IS--×
上佐去5/F,,
係咁WIF小雅雅+小秋秋玩,,
哈=]
白癡的= =
放學--×
睇佐班BOI子們+女手打BALL,,
之後去佐頌安嗲陣
番個陣又見到豬腸牙,,
SO SHIT!!!><
前世爭你架??!
食屎啦!!
好彩之後見到BO妍,,
降番D火姐/\/\""
THZz葉佩兒::
謝=]
你的遲來的生日禮物/\/\
我好中2牙!!><
THZz KAI深::
謝=]
借佐$$10比我=\/=+
THZz 婷::
謝=]
請我食雪糕/\/\
PS TO 峰仔::
死蠢= =
拎佐你支筆牙我!!