| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2007 年 5 月 24 日 星期四 |
 | |
| 2007-05-24 |
HAPI=]
呢幾日都係咁就好啦xDD
1200起身,,
KK+藍藍個D係咁打黎,,
淨係聽過1個電話
1330
以為自己係最遲到,,
原來個KAI子KING KONG最遲= =
BUY雪糕食,,
請佐KK,,
快D多謝我啦=]
咖啡味雪糕係最好味的!!xDD
WIF藍藍+KK+峰仔+KING KONG去婷MA屋企,,
睇"鐵道凶靈",,
無膽鬼牙= =
係咁叫,,
癡線架= =
KK係咁睇女,,
不過個女主角真係好索牙=\/=+
哈=]
唔知峰仔隻手有無事呢可?!=\/=+
食出前一叮""
KING KONG勁9牙= =
係度老點我的= =
去佐婷MA出面個小沙灘玩,,
記得自己無拎電話落黎,,
正白癡= =""
謝KK請番我食雪條牙/\/\""
WIF峰仔1齊番屋企,,
見到張鑑鋒= =
原來琴晚無睇錯,,
果個真係佢黎的=\/=+
哈=]
傾電話傾到11點幾,,
先記得拎佐峰仔部MP
LOL!!><""
聽日比番你LO!!
求下你啦藍藍,,
你打XG個陣唔好將我同KING KONG拎埋1齊講= =
我唔識呢個衰人架!!><""
練跑練跑練跑!!><""
聽日我一定要練跑牙!!""
|
END′AT::2007-05-24 11:40 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
« | 101 | 102 | 103 | 104 | 105 | 106 | 107 | 108 | 109 | 110 | ... | 197 | »
|