| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2007 年 6 月 3 日 星期日 |
 | |
| 2007-06-03 |
ZASHLEY""
我係ZASHLEY迷xDD
12點幾就起佐身
1起身就有舒拉寶娃睇LU"KEKE
好HAPI牙=]
寶娃真係好索牙=\/=+
全屋得番我1個,,
哈=]
唔多想玩TIM= =
太熱啦""
我要大量水水牙!!><
去YOUTUBE睇PUNK'D,,
里奧費迪南整古
朗尼+碧咸+高治+A高+胡禮菲立斯+DAVID JAMES+加利仔,,
加利仔飲啤+狂講粗,,
里奧係度狂笑=]
超低能牙xDD
用佐成個AFTERNOON整ZASHLEY的野""KEKE
好無聊牙= =
無計啦,,
迷上佐ZASHLEY TIM""KEKE
唔中2VANESSA,,
'CAUSE佢係ZASHLEY的第3者,,
討厭牙!!><
不過D功課做得勁慢TIM,,
宜家都未做完= =
擺番我整的ZASHLEY傑作出黎先=\/=+
ZASHLEY=ZAC EFRON+ASHLEY TISDALE←抄低呢條式啦!!
整得唔好唔好嘈牙= =
超低能TIM,,
用SLIDE整= =
KU KU你好留CM啦WO,,
唔係鎖PW睇下你點睇=\/=+
如果個D野係你講,,
會更加好""
There's never a right time to say goodbye
But I gotta make the first move
'Cause if I don't you gonna start hating me
Cause I really don't feel the way I once felt about you
|
END′AT::2007-06-03 04:16 PM [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
« | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | 100 | ... | 197 | »
|