亂""
DAY B""
終於番學LU^W^""
又話7點M記等,,
D人7點4到先黎= =
得我+峰仔係度食野+等= =
KAI深+KK+KING KONG呢3K又坐佐去大西洋WO= =
佢地參考功課參到差5多8點先行走""
CL--×2
莫SIR話要2個人1組做個奧運個POWERPOINT""
哈=]
我同小雅雅1齊做牙,,
YEAH^.<""
我居然好認真咁做WO,,
好難得牙...""
ENG--×
SHADOWING**
哈=]
97分牙!!
都唔夠CINDY高,,
佢100牙!!
好勁牙!!
唔怪得文展咁中2你啦,,
呵呵=]
CHIN--×
傾計牙xDD
MATH--×
乖乖咁做數,,
教佐肥豬明1條數牙,,
哈=]
不嬲都係得佢教我姐MA,,
覺得自己好叻叻牙""
[[下次就唔係架啦= =55
LUNCH--×
大雨到牙...
有D唔舒服TIM= =""
魚魚話我個樣好"退"
唔得架!!
魚魚講得岩!!55
我唔可以咁的死樣架!!
同KK好番啦,,
但係佢同冼敏敏吵佐,,
今次...
KK你真係有D唔岩牙!!55
我幫唔到你啦都,,
只可以講句,,
SORRY牙""
點講冼敏敏都話你攪到佢好咩牙= =""
IS--×2
呆哂牙""
'CAUSE仲係有D唔舒服,,
DD炸!!><""
比心機聽書,,
1/6要TEST啦!!
我要努力牙,,
奸巴爹牙!!
IS唔可以衰架!!55
ASS--×
文展係咁攪我張"登"牙= =
你視力太差啦!!55
CINDY係我隔離牙!!><""
濕地公園,,
有蛇的= =""
但係仲係好想去牙,,
但係又好驚,,
低低地架呢!!55""
放學**
哈=]
我好叻牙!!
拎到KU KU支筆,,
當然多得峰仔幫手啦!!
謝牙峰仔=]
你1日5比番支筆我,,
我都5會比番你架!!55
還碟牙""
結果唔洗罰$$
哈=]
謝KU KU比$10我+借$10比我牙""
聽日還番$$10.7比你牙""
嘻嘻=]
WIF婷+冼敏敏番頌安,,
呆佐牙,,
無乜點講野,,
少見呢=\/=+
'CAUSE諗緊野牙""
中2??
5中2??
NEXT""
去佐我屋企牙,,
教佢地2做數,,
希望你地2明啦!!
|