行雷牙,,
有D淆牙><""
好彩有電腦陪住我xDD
1330起身,,
都話佐會1日比1日遲起身架啦
哈=]
有人係咁打黎,,
哈=]
無聽到牙!!KEKE**
做功課牙xDD
宜家都未做完牙=B=
魚話唔洗練跑,,
哈=]
仲好牙,,
多D時間比我打機+做功課
傾電話牙,,
GOGOGO!!><
又係係度做聽果個= =""
還不錯呢!!""
比KU KU+峰仔話我肥牙,,
><"""
我呢D先係正常牙,,
低B仔!!><""
食佐2碗飯,,
又比佢地2話我肥= =
肚餓牙MA= =
唔好再話我啦= =""
你地2都唔係好過我的,,
1個SHORT PEOPLE,,
1個低B+無聊的- -''
哈=]
唔好再係我面前講陸宇彤啦,,
我唔想再聽啦,,
由得你地話我小氣都好,,
總之唔好再提佢牙
你以為我好好受架?!
個句"有心架"
知唔知係幾咁HURT我架?!
你以為呢次會好過個陣,,
係我出去比賽個時,,
成班人都唔理我,,
得周民理我炸!!
錯啦,,
呢次仲辛苦牙,,
如果你句"有心架"
係為佐我唔嬲藍藍先咁講,,
你做到啦!!
你呢句野牙,,
係我第2次覺得友情呢樣野係唔可靠架!!
聽盡所有令到我喊的歌,,
都無宜家咁HURT牙""
|