| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2007 年 5 月 30 日 星期三 |
 | |
| 2007-05-30 |
屈機屈機的><""
你地都係屈機架!!""
DAY D**
WIF KAYA+婷+冼敏+峰仔1齊番,,
SHIT!!""
又見到條友啦= =""
早讀--×
呂SIR去佐隔離班整野,,
哈=]
又係我SHOW TIME啦=\/=+
得閒搵番一同許健朗1齊唱RAINIE先=\/=+
KAKA""
HE--×2
悶爆牙= =""
講埋D野勁悶,,
好想訓牙xDD
PTH--×
THINKIN'
唔中2?
我都想牙,,
BUT做唔到牙""
ENG--×2
YEAH""
唔洗DICT,,
聽日先DICT""KEKE
係咁比馬子剪頭髮= =
比佢剪佐10細條牙= =
記住你+你D幫凶牙=\/=+
LUNCH--×
WIF珍+魚1齊去惠康,,
番到去WIF杯+M記+肥豬明1齊坐,,
哈=]
勁好笑牙xDD
CHIN--×2
訓佐陣,,
聽到好似係KU KU個邊係度嘈我,,
丁頁你牙?
嘈住哂= =
落佐去書展,,
哈=]
買佐2本雜誌,,
KEKE""
仲有隻熊熊呢=\/=+
IS--×
聽書聽書!!
1/6要TEST啦!!
越野比賽--×
得第4,,
好想喊牙,,
但係喊唔出,,
怪自己跑得太差""
我要努力牙,,
下年要頭3!!55
佢地班人屈機架!!
KK第23 屈機的!!
KU KU第19 屈機的!!
峰仔第11 屈機的!!
梁君豪第10 屈機的!!
KAI 深第7 屈機的!!
羅雞第5 屈機的!!
陳記第4 屈機的!!
陳慧琴第3 屈機的!!
佩兒姐姐第3 屈機的!!
林建廷第3 屈機的!!
渠渠MA第2 屈機的!!
李+惠第1 屈機的!!
藍藍第1 屈機的!!
KING KONG第1 超屈機牙!!
屈機屈機屈機屈機屈機屈機屈機
屈機屈機屈機屈機屈機屈機屈機
屈機屈機屈機屈機屈機屈機屈機
屈機屈機屈機屈機屈機屈機屈機
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
個個都係屈機架!!
謝冼敏敏+婷=]
多謝你地2送的個本書牙""
原來最疼痛的表情 竟是沒有情緒
原來最殘忍的畫面 可以甜言蜜語
我不懂得如何更愛你
影子諷刺的 跟著我難分難離
原來最孤單的是 我還是那麼想你
原來最悲哀的是 我不能面對自己
你 收的乾淨
我也會 不留一點痕跡
|
END′AT::2007-05-30 10:28 PM [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
« | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | 100 | 101 | 102 | 103 | 104 | ... | 197 | »
|