謝肥博牙=]
你話請我睇戲架"KEKE
唔請都1齊去睇牙,,
叫哂D 6B班的人去,,
睇"戀愛初稿"牙GO!!
YO YO YO!!><
唔好叫豬屎就得啦""
要叫曦+懿+莫肥+周民+家LOK牙,,
1定要叫呢幾個牙""
痛+亂""><
DAY A**
7點幾係大家樂,,
WIF婷+冼敏+KK+KING KONG+WATER
又抄功課= =
ENG--×2
又比馬子剪頭髮= =
7條牙!!
SO BAD= =
馬子係度講班男仔,,
哈=]
勁好笑xDD
RS--×
聽聽下想訓TIM,,
今日無飲咖啡牙@@
訓唔到係個奇蹟""
LS--×2
聽書聽書!!
要留心牙,,
就黎考試LU!!
比心機D牙""
LUNCH--×
去7仔哦,,
GOGOGO!!><
WIF珍+君1齊去,,
傾計LU,,
又係傾D謎@@
HEHE""
玩死人LU=\/=+
CHIN--×
THINKIN'
我係咪係度逃避問題呢?!
AM I?!
肥豬明串爆牙= =
忍住佢先...
MATH--×
整本新NOTE用佐好耐時間,,
正牙""KEKE
玩+傾計+THINKIN'
諗咁耐的= =
對呢個問題太投入啦@@
IS--×
睇片牙@@
睇到想訓TIM...
問問題,,
諗佐好耐其實個答案我識架,,
但係又慢佐半拍講TIM= =
太慢啦我= =
派佐IS卷牙,,
WWF話得13個PAST,,
覺得無我份LO,,
31/60WO,,
岩岩PAST=\/=+
好HAPI牙=]
唔洗補測"KEKE
肥豬明好鬼串牙,,
知你勁啦,,嘈= =
係度哂命,,
自己又唔係最高分果個WO,,
係度串,,
峰仔串佢啦快D xDD
係4/F D野唔想講牙,,
但係想同婷講D野,,
SORRY牙,,
係咁發脾氣,,
無下次啦!!
係度幫陳慧琴佢地整野,,
哈=]
又可以玩LU~~~
WIF KAYA番屋企,,
同佢講佐之後好舒服牙,,
就算宜家仲係未諗到,,
但係起碼舒服佐牙都...
謝KAYA牙=]
玩野咩= =
點解唔播寶娃個場,,
播HENIN個場做咩WO,,
睇唔到寶娃好傷心牙T/\T
到佐4強LU~~~
寶娃要加油牙,,
佢對手都好勁架""
我要係FINAL都睇到寶娃牙!!><
寶娃GOGOGO!!
警告你地咪再話寶娃,,
反面架!!\""/
我係認真架!!
是不是不夠勇敢
我的心越飄越亂
突然失了方向感
哪裡能找的到答案
BY-->7F-SAY U LOVE ME""
|