琴晚吞精+賴屎係度串黎串去,,
好好睇牙!!><
仲有2日就學界啦,,
奸巴爹!!><
班主任--×
睇書,,
好乖牙!!><
ENG--×2
勁想訓,,
但係佢勁望呢邊...
無得訓T/\T
RECESS--×
頂唔順,,
CINDY陪佐我去BUY咖啡,,
醒哂LU~~~
MATH--×2
轉死性牙= =
係度聽書+做數,,
雖然偶然係度發下夢...
CHIN--×
乖乖,,
係度聽書!!
LUNCH--×
又出去食LU~~~
好驚比人鬧...
WIF魚+珍+婷+君去惠康,,
癡線架,,
唔夠1點就食哂= =
LS--×
係度玩添,,
見到好多人係度玩戴眼鏡,,
無聊=]
不過我都有戴過...
PE--×2
唔洗上,,
係度狂睇書,,
落堂都未睇完...
練名著--×
KK都黎佐,,
好好玩牙,,
係度同佢狂傾計...
練BALL--×
去到都得幾個人,,
渠渠MA佢地未換完33,,
白癡3人組又係度打BALL,,
打到癡哂= =
程程+契弟係個邊係咁嘈= =
打比賽--×
KAI2話當對胡忠咁打,,
即刻勁緊張,,
死啦,,
到時咪仲緊張?!
放個陣係咁係度避人,,
終於走得甩,,
但係燕MA+ +怡唔知去佐冰!?
得番我+小雲+欣+貓眼番去,,
雪糕好好味牙!!><
好想食多杯牙!!><
THZz 咖啡::
幫我提神!!
THZz 欣本書書::
實在太好睇啦!!><
THZz 自己::
搵到個可以狂傾計都唔悶的哥哥
THZz 燕MA::
入我地的白癡4人組/\/\
THZz +怡::
借佐$4.5比我
THZz WATER::
借佐$4比我
THZz 君::
幫我BUY筆筆
THZz文展::
唔要MS NG比的野
PLZz 文展::
唔好係我打BALL個時叫袁冠聲個名= =
|