今日比賽啦,,
緊張牙!!><
WIF欣+小雲+貓眼+燕+蘇+2+小吉一齊去,,
個頭好痛牙!!><
睇佐五育VS沙官,,
五育殺BALL好勁牙...
YMCA VS 胡忠::
2:0 WIN
佢地打得好好牙,,
但係自己打得好差,,
'CAUSE勁緊張,,
差D想喊牙,,
渠渠MA都FEEL到我眼紅紅...
好唔滿2自己,,
落到場完全唔識放鬆,,
勁緊張...
殺BALL無乜力,,
1傳唔到位...
好彩有樣野有D進步,,
開BALL得1次失敗,,
比之前好好多啦!!
完全打唔到好似練BALL個時咁的表現,,
唔可以咁架!!
一定要放鬆牙!!
之後係度睇沙崇VS LKM,,
LKM輸佐1:2,,
其實LKM真係比沙崇勁D牙,,
LKM係輸自己姐,,
我唔可以好似佢地咁架,,
一定要嬴佢地+嬴自己!!
WIF渠渠MA+葉媚+小雲...食LUNCH,,
係咁比陳SIR串= =
WIF小雲+葉媚+陳祉媛行佐陣,,
去佐影貼紙相,,
個個都係傻架= =
睇陽光小小姐,,
睇睇下訓佐= =
不過都幾好睇牙!!= ="
|