| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2007 年 4 月 29 日 星期日 |
 | |
| 2007-04-29 |
打BALL,,
哈=]
巧HAPI-\/-+
明明10點幾起佐身,,
但係12點先爬出去廳度= =
唔可以怪我架,,
琴日打比賽打得好累牙MA/\/\""
去打BALL--×
WIF藍藍+姚雞+珍+婷+CINDY+小雅雅+魚1齊去,,
哈=]
班BOI子們一早就係度,,
去到都唔係打BASKETBALL的,,
係去打VOLLEYBALL的= =
不過都好/\/\
打完之後去佐新港城食KFC,,
佢地好衰牙,,
係咁笑個BOI子,,
雖然我都有笑,,
但係咁都唔岩架MA!!
又番番去恆安打BALL,,
個個都係傻架= =
胡B係咁露低,,
哎呀><
檢點D啦!!
胡B+星爺係咁嚇我,,
哼=]
真係比你地嚇到添= =
之後番佐屋企,,
終於記得未問姚雞拎AVRIL隻LP= =
出佐街食DINNER,,
丁頁牙= =
見到邱子傲條仆街,,
佢條仆街係咁老啤我= =
丁頁佢個月市牙!!><
THZz KK::
$6的新地!!/\/\
星爺打排球好勁牙,,
雖然唔係好想講呢句,,
但係...
算啦,,
都係講佐出黎= =
|
END′AT::2007-04-30 12:56 AM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
« | 126 | 127 | 128 | 129 | 130 | 131 | 132 | 133 | 134 | 135 | ... | 197 | »
|