今日比賽,,
爆緊張牙!!><
朝早約佐欣+悅+儀一齊去,,
悅遲到= =
上到車KA姐又係耀安度上,,{{咁有緣的?!}}
去到仲有好多時間,,
打佐陣BALL,,
成班人就去佐睇FWFT打BALL,,
幫佢地打氣!!><
到我地比賽LU~~~
VS朱敬文
正選::
KAI2+鄧皓+渠渠MA+葉媚+小雲+ME**
同上次一樣...
今次小雲無緊張啦,,
不過就到我= =
第1局打得差差,,
17:25
第2局開始番黎啦,,
殺佐幾球BALL,,
全部都安全,,
無殺落網OR出界,,
我地嬴番25:13(?)
最後1局士氣好好,,
第3個人開過BALL,,
嬴佐15:??
HAPI!!
今日淨係第我地6個+貓眼落過場,,
唔緊要牙!!
大家要奸巴爹!!><
之後同欣+婷+KAYA去食LUNCH,,
食佐好多野牙!!><
NEXT去佐婷屋企溫書,,+KAYA+魚,,
勁HAPI牙!!><
NIGHT去佐元綠食,,
食得好飽,,
好好味牙!!><
著佐件BALL3成10幾個中,,
WAKAKA**
我係傻的!!= =""
PS朱敬文班女排好無品的...
討厭*ING...
好討厭牙!!><
|