rainie2427
暱稱: AsH+\\廿四味>W<!
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2007-10-08
2007-10-06
2007-10-05
2007-10-04
2007-10-03
文章分類
全部 (197)
[["+100問--× (5)
‵×__同人文[]” (1)
未分類 (191)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
自訂欄位(一)
尚無任何內容
RSS 訂閱
RSS Feed
    
2007 年 3 月 30 日  星期五 晴天
   2007-03-30

累x10000000000000= =""

今日考ENG...
有D難....
做佐7個字之後就訓佐,,
收卷個陣即刻彈起身...
利害呢!!!-.+

考完WIF敏+CINDY+KAYA番屋企,,
之後即玩腦腦....

跟住去佐新港城...
WIF高妹食LUNCH,,
係個度見到懿琳+莊心...
跟住就一齊食...

之後番Y記練BALL...
熱到牙...
好想死牙....= ="
見BALL3又係黑色WO,,
雖然係令令,,
但係大熱天時著黑色3,,
好熱架MA!!><

打比賽個陣係咁玩,,
個個狀態未好似VS FWFT咁FIT...
好驚VS朱敬文個陣會LOSE...
不過應該唔會的,,
有渠渠MA+KAI2+鄧皓+葉媚.....呢D勁人,,
而且小雲又咁勁...
突然覺得有D自卑添...
打BALL咁屎....= ="
下場有得打正選算偷笑啦!!/\/\""

+OIL!!
嬴到朱敬文,,
之後VS潮館就FREE D啦!!

打完BALL去佐7仔,,
WIF小雲+高妹+朗尼...
係咁係度食野,,
WAKAKA**
之後見到阿SIR係Y記出黎,,
話我同小雲再食多D件BALL3就要換過個碼...
阿SIR好衰牙!!><

練BALL個陣比人見到我呢個16號仔牙!!><
嗚嗚嗚....
點解會比佢見到架?!><

星期日就VS朱敬文,,
巧緊張牙!!><
望你的一聲+油,,
不過都唔會有架啦...
始終你都唔知我講緊你= =""

 

PS唔好再打黎問我出唔出黎打BALL,,
    8點幾先打,,
    你唔好去死?!
    比面就叫你聲牙哥,,
    唔比面你就神早CUT你線...
    **警告你咪再話我地Y記差牙,,
    **你自己又好好牙?!
    **唔好扮哂勁啦,,
    **丁頁你唔順啦!!
    **識少少,,扮代表!!
    **話緊你牙!!
    **李XY!!

END′AT::2007-03-30 08:47 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]