HAPI OR NOT?!
朝早勁累,,
唔想起身...
早讀..
做完D野訓佐陣..
比呂SIR叫佐我出黎傾計..
問我係咪唔舒服....
又係呢D...
好彩無話我姐~KIKI
CL..
測驗,,
之後做番個PROJECT(?)
小息..
比個唔知冰個叫佐ME+珍去做問卷,,
做做下王學文又黎做...
ENG
CCY無番,,
正爆!!
比主席叫佐我HELP懿琳做劇本..
CHIN..
報告..
講佐一句野= ="
MATH..
喊?!
咁又無,,
忍到,,
差D流佐出黎..
LUNCH..
快快食完野番Y記..
同魚一齊睇BALL,,
之後係度玩..
又無事LU
星爺比佐糖糖我,,
練完BALL又有野食LU~~~
IS..
比2條KAI子話馬子溝我,,
收啦,,
人地係都溝大籮怪啦!!
ASS..
勁HIGH..
係度唱校歌,,
勁大聲+低音..
係度同主席話,,
要挑戰冬菇= ="((無聊的我))
之後係度SING,,
後面的2位,,
MILK TEA+冬菇,,
唱得唔錯牙..((其實聽唔到))
之後問答比賽,,
個個係度答,,
冬菇答好多都岩,,
我地2仲話點解唔搵佢上去答?!
之後湯SIR+OTHER SIR共2人,,
唱個首"對面的女孩看過來"((?))
笑爆全場.....
湯SIR仲落台握手添...
勁HIGH...
KK佢地話叫林SIR上去唱...
如果係的話就好LU~~
練BALL,,
今次勁HAPI...
得15個人...
練佐殺BALL就比賽,,
初頭係燕妮個面,,
跟住自己唔打住...
係度睇,,
又比人叫佐去阿SIR個面......
好HAPI牙!!
開BALL連續開佐5球左右,,
3次開去燕妮個邊,,
針佢個1號位,,
找佐3分,,
係燕妮度拎分好HAPI牙!!
BECAUSE好難係佢度拎分,,
我諗都唔會有下一次啦...
同高妹+小雲+儀一齊番屋企......
之後儀走佐,,
同佢地2一齊去OK BUY雪糕..
番屋企LU~~~
PS幾時先有TIME聽ASHLEY隻LP架,,
BUY佐就黎成個*其都未聽過牙......
|