rainie2427
暱稱: AsH+\\廿四味>W<!
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2007-10-08
2007-10-06
2007-10-05
2007-10-04
2007-10-03
文章分類
全部 (197)
[["+100問--× (5)
‵×__同人文[]” (1)
未分類 (191)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
自訂欄位(一)
尚無任何內容
RSS 訂閱
RSS Feed
    
2007 年 3 月 21 日  星期三 晴天
   2007-03-21

唔洗番學...
正爆((?!))

朝早WIF珍+琪琪一齊番Y記,,
之後又等埋魚..
見到燕妮之後一齊番去..
成個朝早都見唔到某S..((失望))

搭車同琪琪SIT,,
一齊係度聽歌歌..

去到...
玩佐陣+打氣...
男A
有個跑第10...((利害))
BUT團體無獎...
男B...
有個跑第5((仲勁!!))
團體第5...
男C,,
有2定3個跑頭20,,
團體第3..((勁到無野好講...))
女B,,
陳((惠))欣第8((好勁牙牙牙!!))
團體第5..
我地女C,,
乜都無,,
不過都唔緊要啦...
但係我自己跑得好差...
號完之後林SIR+譚SIR+建成話我跑得好好,,
但係我就喊佐出黎,,
CAUSE我覺得自己跑得好差,,
比平時練習差佐,,
好對唔住D阿SIR們+隊友+自己......
雖然名次唔係一個問題..
但係自己的時間好似跑得慢佐...
雖然唔係喊得好勁,,
但係勁唔HAPI,,
秀玲姐姐+珍+魚+小吉都有安慰我..
但係我就覺得更加唔HAPI,,
真係好對唔住大家,,
珍咁比心機練都無得出,,
自己跑成咁更加對唔住佢......
{{第1次為佐比賽+係中學的人面前喊...}}

之後同燕妮+SOEY+琪琪+魚+珍+小吉去食LUNCH..
跟住就無咩野,,
仲可以講笑..
同魚佢地去佐無印..
跟住去佐大眾..
就番Y記,,
廷+祝君+聰呢D大C+B G番佐黎,,
之後見到建成+西瓜個D又番黎幫手....
過多無幾耐見到秀玲姐姐又番黎...
好熱鬧呢...
比2個大男C話我傻= =
只不過問佢地去唔去拎HW姐MA= =

見到某S...等我班個D人...
HAPI OR NOT??!
有D又想喊...
驚比佢地笑我.....
特別係KK...
好鬼討厭佢...

之後同B+C的女排一齊去LKM打FDLI((友賽))
佢地女C唔係好得...
嬴得幾FREE...
BUT女B打得好激...
我地輸佐..
唔緊要,,
FDLI ONLY!!
殺佐球令BALL,,
SO HAPI!!><
比人換佐出去之後同高妹+悅+儀+朗尼打BALL,,
高妹打中貓眼,,
貓眼係度講
"你個BALL打中我個BALL呀!!"
笑到我無哂力打BALL...
見到LKM有棵9里香,,
又狂係度笑...
7點先係第1城走..
番到HOME成7點9度...
仲要做HE架MA!!

頭先沖涼個陣,,
諗起長跑個陣的野,,
又想喊啦!!


PS
好僧睇我地打FDLI個D LKM的人\./

END′AT::2007-03-21 09:10 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]