rainie2427
暱稱: AsH+\\廿四味>W<!
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2007-10-08
2007-10-06
2007-10-05
2007-10-04
2007-10-03
文章分類
全部 (197)
[["+100問--× (5)
‵×__同人文[]” (1)
未分類 (191)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
自訂欄位(一)
尚無任何內容
RSS 訂閱
RSS Feed
    
2007 年 7 月 12 日  星期四 晴天
   2007-07-12


嚴重既過度活躍症,,
訓醒就係咁啦``

白癡的ma?!
想食早餐又唔夠時間= =
總知就早d起身啦``

係聽濤見到冼敏+牙敏+cindy+小秋秋+咁咁,,
1行6人1齊番唷``xdd


唔知邊個話上去,,
結果又要落番去,,
好好笑 好好笑 真的好好笑唷``
不過係上面搞完破壞先落去,,
wakaka``


去國民,,
熱熱熱熱熱×1000000000``
企企企企企,,
企佐好耐,,
曬死了""
小蛙蛙升國其,,
嘩,,
我地有幸睇到牙,,
好hapi呢= =


睇中藥呢,,
原來廿四味真係由24種中藥整既``
但係上網話係10幾種-28種度既= =
???
蘆薈有助便秘呢,,
咕哩聲好需要既xdd


番到黎,,
係7仔買野食,,
wif婷+冼敏去佐新港城,,
唔多舒服,,
婷幫我同藍藍講我唔去打社籃,,
佢好似係度作大咁,,
頭痛而已``
作大達人呢xdd


無帶key,,
番唔到屋企,,
婷收留佐我,,
開佐冷氣,,
舒服好多xdd
玩佢隻菇,,
原來可以當排球玩呢xdd
等我係屋企試下先=]


玩大富翁,,
狂爆粗,,
笑死了,,
1齊攻擊冼敏xdd


番到屋企,,
仲有小小痛呢,,
比位低b既哥哥迫佐去覺覺豬,,
無人叫我去食飯,,
不可以的!!
哈=]
還好呢,,
我自己食哂成碟{{送}}佢=w=
講下笑咋,,
我先食唔到咁多= =
無胃口呢,,
淨係想覺覺豬``


親愛既小佘佘牙,,
為你默哀牙,,
CCHSS有個衰人名叫屎忽腸架,,
小心呢,,
無我係度保護你唷``
佢蝦你記得大聲叫唔好牙xdd


家寶唔好去博啦,,
y記好好的呢``
同你屋企又夠近wo,,
仲有你呢個白癡既師姐係度呢,,
好好架wo``


呢排好中2影相呢=w=
哇靠~~~
((傻佐tim``



白癡tim,,
係咁影冼敏敏唷``xdd




卡娃兒呢``
好中2唷``>3<



白癡,,亂影``                                                                                            婷玩埋d咁既野=3=


*其6,,
打ball耶,,
go go go``
邊位6b既小朋友,,
1d既同學仔們得閒唷``
1齊去新場打ball呢!!



點解個個6b既可愛白癡無聊低b小朋友都唔知新場係邊度架=3=

END′AT::2007-07-12 10:56 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]