其待佐好耐既哈5牙,,
今日終於睇到啦xdd
去完飲茶,,
跟住就去搵君+婷+班男仔(?!)
企佐好耐,,
結果買佐1645既哈5""
又排等,,
上佐馬子屋企``
河童深+kuku係咁係度玩sm,,
由於燈光問題,,
所以無影到相,,
失望呢``
wif婷係度睇星座,,
kuku+峰dede係咁係度笑,,
低b的ma?!
馬子係咁係度睇h,,
變態架= =
h好好睇咩= =
係度睇電視,,
無聊,,
好想訓教呢"""
終於等到4點幾,,
去新港城,,
個個係度買m記入去食``
開場lu xdd
初頭都唔錯,,
恩不理居好好笑,,
矮到乜咁xdd
其待好耐既哈利+張秋kiss,,
終於睇到啦,,
不過覺得好好笑,,
秋都好似無喊到既= =
石內卜個句唔知,,
勁好笑``
貝拉成個傻婆咁""
套戲話張秋出賣da軍,,
都唔跟原著既= =
明明係張秋個fd出賣da軍架ma= =
呢樣都算,,
佢跟本無用到吐真劑既= =
cuz又話寫佐名join da軍個d人係透露唔到d野既``
呢樣都算啦,,
書度雙子明明會同恩不理居講::
如果唔係鄧不利多要我地番黎牙,,
我地都唔會番牙!!
佢地居然無講呢句= =
失望多呢""
都係第3+4集好睇d,,
同埋今集無魁地奇,,
悶多了呢``
哈7就出書呢,,
我要去買牙""
等我唷``





差kuku+峰dede影唔到tim= =
失敗佐牙,,
叫water sd比我先得xdd