| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2007 年 6 月 22 日 星期五 |
 | |
| 2007-06-22 |
終於考佐1個*其試啦
今日係時候要玩下啦=\/=+
((其實日日都有玩既=w=""
morning**
又係大家樂玩"keke
奇蹟地咁樣第2個到佐,,
居然快過water佢地黎wo"kaka
eng exam**
做做下勁想訓,,
嗚下嗚下,,
做完就即訓""
eng listening n dict exam**
又要係hall考,,
無聊= =""
wif婷 n 杯杯 n KK n WATER去新港城,,
杯杯 n WATER走佐,,
我 n 婷 n KK去佐維園食,,
超低能,,
係入面勁無聊""
行佐陣去佐圖書館,,
又借佐5本書,,
+埋琴日有11本啦""
見到何笑文佢地,,
仲有燕MAMA個D,,
WOO~~
何笑文真係好好玩牙XDD
wif婷係度周圍行下,,
行到4,5點度番屋企,,
再wif MAMA出多次去,,
好彩買佐隻碟姐,,
唔係出黎都廢架""
又好掛住6B D FD FD們+蛋蛋們唷=]
♥♥MISS U SO MUCH!!``♥♥
聽完莫肥講之後,,
原來我地6B D人宜家都唔錯牙""
張欣n斯等都SWEET中""
好中2 6B個陣,,
旦係比我揀,,
都係1D最好=W=
唔會搞到我分♥``
|
END′AT::2007-06-22 10:45 PM [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
« | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | ... | 197 | »
|