|
琴晚傾到2點中,,
破佐新紀錄唷=]
有成村人係度傾,,
愈傾愈少人...
今日12點幾就起佐身啦,,
KEKE""早佐
約佐婷1點係M記度等,,
KUKU佢2個無黎到,,
臨時搵佐替工,,
峰DEDE+食屎猩((←好名呢=\/=+
好認真咁溫佐1陣書,,
跟住係度睇[[神奇4俠""
我最愛既JESSICA ALBA牙>3<
跟住又溫佐陣,,
係度玩MSN,,
KUKU真可憐唷,,
做佐受害者""
為你默哀1秒中""
超低B既峰DEDE,,
打佐句8仔,,
笑死人啦XDD
我要溫好D IS牙,,
唔可以死架呢科""
點都好都要合格牙""
|