rainie2427
暱稱: AsH+\\廿四味>W<!
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2007-10-08
2007-10-06
2007-10-05
2007-10-04
2007-10-03
文章分類
全部 (197)
[["+100問--× (5)
‵×__同人文[]” (1)
未分類 (191)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
自訂欄位(一)
尚無任何內容
RSS 訂閱
RSS Feed
    
2007 年 7 月 4 日  星期三 晴天
   2007-07-04

痛×10000
唔記得拉根,,
搞到宜家咁樣= =


係M記坐佐陣,,
跟住又番Y記""


又派卷啦,,
呢2科考得勁差,,
差到乜咁``
ENG**
GE::好低分=3=
LISTENING::77.5((不錯呢=]
DICT::65
COMP::唔記得佐""高文展1分既"KEKE
ORAL::22((不錯呢=]
馬子話以為個PANIC係PENIS""
笑死了XDD


IS**
差爆了,,
唔合格""
我阿E叫我千其唔好揀理科好WO""


練歌**
玩牙""
嗚嗚...
小秋秋同我,,
居然...嗚嗚....
好傷心牙T/\T
KAKA""
拖住小秋秋+懿琳姐黎唱歌,,
好幸福唷=]


WIF珍+君食LUNCH,,
食完就去行行行""
跟住番去CANTEEN訓=W=
再上去HALL綵排,,
好熱唷``


WIF君+婷+CINDY+冼敏+杯去新港城""
行佐陣就得番我+冼敏+CINDY,,
冼敏話要學結他,,
我教佢WO,,
哈=]
我咁差都教到人牙""
學費1包糖糖=W=





100000個THZz 2 文展::
朱古力餅餅救番我``


CHRIS BROWN留蘇個樣差佐""

END′AT::2007-07-04 04:50 PM    [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]