| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2007 年 6 月 27 日 星期三 |
 | |
| 2007-06-27 |
今日終於考完試LU=W=
SO HAPI=]
又可以光明正大咁出去玩LU=U=
EXAM LS**
溫個陣以為係((*超級疲勞轟炸試,,
原來都唔係好難既= =
去佐新港城諗住租碟睇,,
未開鋪= =
不過有收穫唷=\/=+
見到好耐無見既肥博,,
E,,肥佐WO"KEKE
仲要著住見車仔作客""
超衰牙,,
見到我又唔HI我= =
去佐婷屋企睇碟,,
睇完番佐屋企,,
跟住又同我阿E佢地出MK``
KEKE""
跟阿E出真係好牙,,
又有得買野=W=
番番去新港城又買佐D野,,
跟仕又番屋企,,
再出去新港城食元綠,,
食到好飽唷=W=
又買佐本書,,
KEKE``
跟我阿E出去真係好到爆牙XDD
番到屋企同黑仔玩佐陣MSN``
超低能牙= =
以為我低B唔知佢係乜水= =
佢就真係低B!!''
今日係咁出去,,
好攰唷= =
|
END′AT::2007-06-27 09:54 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
« | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | ... | 197 | »
|